Switch language to Nederlands Switch language to English

   Get the most value
out of your contact center


The House of Contact Centers, THoCC, is gespecialiseerd in contactcenter management en -opleiding .  Rode draad doorheen het werk van THoCC is het Contact Center Operating Model.  Een zeer bruikbaar model  voor de professionalisering en optimalisatie van contactcenters.

 

Wie zijn we?

The House of Contact Centers onderscheidt zich door zijn pragmatische en resultaatsgedreven manier van werken.  Geruggensteund door het Contact Center Operating Model en jarenlange ervaring boekt THoCC meetbare resultaten in verschillende domeinen en industrieën.  Via workshops, de Expert Class, het jaarlijks colloquium, het contact center café en andere initiatieven brengt THoCC zowel kennis als relaties bij elkaar.  

Leer ons beter kennen

 


Contact Center Maturity Assessment
Tijdens een Maturity Assessment worden alle kernprocessen uit het Contact Center Operating Model geëvalueerd. De resultaten worden vervolgens geconsolideerd tot het Maturity Level van het contactcenter.

Lees meer


Consultancy en interim management
- Set-up                - Consolidatie

- Continuïteit         - Campagnes

- Optimalisatie      - Outsourcing

Lees meer



 

 


Expert Class Contact Center Management
Opleiding voor middle- en senior contactcenter management. De deelnemers leren er het potentieel van contactcenters ontginnen en op de juiste plaats te zetten in de organisatie. Waarde creëren door strategie te vertalen naar operaties en omgekeerd.

Lees meer


Kortlopende trainingsprogramma's: 
Contact Center Financieel Management.
Lees meer 

Team leader training

Lees meer