Wie zijn we?
The House of Contact Centers onderscheidt zich door zijn pragmatische en resultaatsgedreven manier van werken. Geruggensteund door het Contact Center Operating Model en jarenlange ervaring boekt THoCC meetbare resultaten in verschillende domeinen en industrieën. Via workshops, de Expert Class, het jaarlijks colloquium, het contact center café en andere initiatieven brengt THoCC zowel kennis als relaties bij elkaar.
Contact Center Maturity Assessment
Tijdens een Maturity Assessment worden alle kernprocessen uit het Contact Center Operating Model geëvalueerd. De resultaten worden vervolgens geconsolideerd tot het Maturity Level van het contactcenter.
Consultancy en interim management
- Set-up - Consolidatie
- Continuïteit - Campagnes
- Optimalisatie - Outsourcing
Expert Class Contact Center Management
Opleiding voor middle- en senior contactcenter management. De deelnemers leren er het potentieel van contactcenters ontginnen en op de juiste plaats te zetten in de organisatie. Waarde creëren door strategie te vertalen naar operaties en omgekeerd.
Lees meer
Kortlopende trainingsprogramma's:
Contact Center Financieel Management.
Lees meer
Team leader training